Klachten over producten van Geboortekleed

Geboortekleed doet er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht het artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kun je een klacht indienen bij Geboortekleed. Dit kan per e-mail of per reguliere post:

Geboortekleed
t.a.v. Customer Services
Mississippistraat 118
1448 XB PURMEREND

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst van het artikel dienen:

  • binnen 24 uur na ontvangst
  • volledig en duidelijk omschreven
  • voorzien van foto’s
  • o.v.v. het ordernummer

worden ingediend bij Geboortekleed.

Binnen 24 uur (maandag t/m vrijdag) na ontvangst van je klacht ontvang je van Geboortekleed een ontvangstbevestiging; binnen uiterlijk 7 werkdagen na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.

Indien is aangetoond dat een product niet aan de overeenkomst beantwoordt, heeft Geboortekleed -uiteraard in goed overleg met jou- de keuze het betreffende product:

  • te vervangen door een nieuw product;
  • te herstellen;
  • (een deel van) het aankoopbedrag te crediteren.

Uitsluitend wanneer wij je verzoeken om het product te retourneren, dan kun je dit

  • binnen 14 dagen na ontbinding;
  • in een gedegen verpakking;
  • voldoende gefrankeerd;
  • voorzien van een kopie van de factuur en volledig ingevuld retourformulier

sturen naar bovengenoemd adres. Tot het moment van ontvangst door Geboortekleed, ben je bij retournering aansprakelijk. Rembourszendingen kunnen wij helaas niet accepteren. 

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Geboortekleed bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

© 2014 - 2017 geboortekleed | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Dit is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen ze plaatsen. Waar worden ze voor gebruikt? Deze site gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de site te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan de site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Ze maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen. Deze site maakt gebruik van permanente- en sessiecookies. Permanent Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen ervan te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie Hiermee kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze site plaatst ze om de volgende redenen: Winkelwagen (functioneel): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functioneel): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media): Hiermee is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media): Hiermee is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. Pinterest (Social Media): Hiermee is het mogelijk om onze Pinterestpagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Pinterest zelf afkomstig is. Google+ (Social Media): Hiermee is het mogelijk om onze Google+ pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Google+ zelf afkomstig is. AddThis (Social Media): Hiermee is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing): Deze gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen ze worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.