Garantie en retouren

Geboortekleed doet er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht het artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kun je een klacht indienen bij Geboortekleed. Dit kan per e-mail of per reguliere post:

Geboortekleed
t.a.v. Customer Services
Mississippistraat 118
1448 XB PURMEREND

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst van het artikel dienen:

  • binnen 24 uur na ontvangst
  • volledig en duidelijk omschreven
  • voorzien van foto’s
  • o.v.v. het ordernummer
    worden ingediend bij Geboortekleed.

Binnen 24 uur (maandag t/m vrijdag) na ontvangst van je klacht ontvang je van Geboortekleed een ontvangstbevestiging; binnen uiterlijk 7 werkdagen na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.

Mogelijke oplossingen

Indien is aangetoond dat een product niet aan de overeenkomst beantwoordt, heeft Geboortekleed -uiteraard in goed overleg met jou- de keuze het betreffende product:

  • te vervangen door een nieuw product;
  • te herstellen;
  • (een deel van) het aankoopbedrag te crediteren.

Retourprocedure

Uitsluitend wanneer wij je verzoeken om het product te retourneren, dan kun je dit

  • binnen 14 dagen na ontbinding;
  • in een gedegen verpakking;
  • voldoende gefrankeerd
  • voorzien van een kopie van de factuur en volledig ingevuld retourformulier

sturen naar bovengenoemd adres. Je ontvangt hiervoor een retourlabel via mail.

Tot het moment van ontvangst door Geboortekleed, ben je bij retournering aansprakelijk. Rembourszendingen kunnen wij helaas niet accepteren.

Geschillen

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Geboortekleed bij is aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.